Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

/Happy face

Publicerad 2010-09-22 22:30:33 i Familjens vardag

ÅH! Jag är så otroligt jävla glad va! Nästa år, i maj reser jag, mamma/momo och Charlie iväg en vecka :) Behövs! Varit ett år med mycket tårar, bråk, seperationer, glädje, sorg och kärlek bland annat. Nu behöver vi tre komma iväg, och de skall vi. Kommer bli jättehärligt verkligen! Jag och mamma är så jävla pepp! :D Skall beställa i mitten av oktober nu :) Och i början på maj nästa år drar vi tre iväg på äventyr och jag skall göra en skitball sak :D Som jag skall beställa som man kan göra dit vi skall !! :D

Charlie är lite smått svårflörtad nu dessa dagar i vissa stunder pga tänder som är påväg.. så hon är väl lite sisådär.. Men i övrigt mår hon prima ballerina som vanligt ;) Mammas lilla piggelin! <3 Och momos fiffi :D

Lugn dag idag. Har inte tagit på oss riktiga kläder förens 14 tiden, haha. Varit ute på en timmes promenix med mamma/momo och efter den stunden ute blev det lite fika hos mamma och DÅ när vi åt våra kokosbollar.. Small det till! Vi hittade bästa stället, dit skall vi! Eller jag bestämde vilket land och ställe men mamma fick välja hotell ;P Vi båda är spända, och jag kan säga NEJ det är inte Thailand vi skall åka till, kommer aldrig åka dit heller. Usch >< Aldrig att jag åker dit och stödjer deras idiotiska regler och bestämelser i det landet Även om det är fint såsätt.. Hursomhelst, man kan ju hoppas att dom ändrar sig i det landet, annars är dom ju inte riktiga, men dom lever ju på sitt sätt med sina egna saker (som jag anser HELT FEL) och vi i vårat land med våra lika dumma bestämelser, Sverige är ett konstigt land.. ;s ;P

Nej nu skall jag alldeless strax hoppa ner i sängen min.. Och skalla kudden! Hahah :D Charlie har ju fått för sig att vakna mellan 05.30-06.30 nu varje dag, och de tar på krafterna men jaja ;P Ni får sova så gott :D Natti natts!

Mamma Madeleine AKA /HAPPY FACE!!!

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-23 07:22:32

vart ska ni åka då? :)



Haha har hon fått för sig o vakna den tiden? mina barn vaknar alltid vid sex :p Lite halv jobbigt :p Och somna om ska man ju inte heller göra :p



Haha ja precis, borås är ingen höjdare :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela