Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

INTE LÖRDAG IDAG!

Publicerad 2010-09-25 22:36:53 i Familjens vardag

Nej nej nej nej nej, och åter neeeeeej. Det ÄR inte lördag idag. Det känns som söndag, måndag eller vilken dag som helst men inte fre eller lördag. Jätteskumt, vet inte varför heller för den delen :P hahah.

Har haft besök har ett par snabba timmar av inte mindre än Daniel :) eller bobba AKA mr hot bob. Kollade på skräckfilm :D och snackade en hel del. Charlie var oerhört snäll ikväll ;o Blev trött, jättelite gnällig, och somnade i min famn rätt som de var ;o chocken själv fick jag. Men sen för 10 minuter sen kom jag hem iallafall efter att ha följt Bobba hem en bit :) snäller man är va va va!

Så nu sitter jag här med en stor skål popcorn och hallon soda :D nom nom nom! Mömsigt värre. Och en kul sak. Imorgon kommer älskade Mels hit, egentligen var det tänt hon skulle kommit idag.. men blev imorgon istället :D Så min helg kommer vara, har varit fullt upp! :) Älskade mella pella päron pung! <3

Nepp, äta lite skit nu, msn och sen nog nana ;P Är trött haha. Tant man är ;) ha de bra ikväll dom som är ute och festar loss, och ha det mysigt ni som är hemma ikväll :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-25 23:00:11

ja visst känns det som en söndag! eller en mitt i veckan dag. har inte gjort ett jävla skit idag. haha :P

sovit bort större delen av dagen känns det som... :P



du får himla gärna lägga upp idolbilden om du vill ;)

pöss!

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-25 23:06:24

sönda två gånger på raken. fifasen. haha :P men imorn kommer kännas som lördag för då ska vi till stan (ljungby) o hälsa på våra föräldrar. och plocka svamp ;)

Postat av: Tristanfrida

Publicerad 2012-01-24 09:52:48

Keep the good works comming.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela