Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Jag dör!

Publicerad 2010-09-22 22:51:51 i Familjens vardag

Hahahahha! Borås i ett jävla nötskal! Glad jag är att slippa den staden, eller byhålan. (okej jag bor i en jävla byhåla nu med haha) men seriöst?! Jag skäms! Skylta med att ha en jävla drive in bio? Seriöst? På knallelands parkering, HAHA vad fan är detta!?

Aja, Borås lever sitt egna liv, i deras värld. Kul för dom som uppskattar det iallafall ;P Men folk vet vad jag gillar om Borås, speciellt du och jag Linda ;) hahah! Inga borås dyrkare direkt :P

Borås, tummen ner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela