Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

KA-BOOM KA-BOOM, MANSON!

Publicerad 2010-09-26 11:49:01 i Familjens vardag

Ingen nog ingen av mina närma vänner kan inte veta att jag älskar Marilyn Manson över allt annat, som en artist alltså haha. Han har allt, för mig, som jag vill ha hos en kille. Hos tjejer är svårare, haha. Det kan man ta en annan gång, när jag tar upp en tjej ;P

Tänkte jag skulle lägga in en text här från en Manson låt haha men de var inte det lättare, kunde inte bestämma mig så jag sätter bara in denna, som jag tycker är en jättefin mening;

Nothing in this world is for real, except you are for me, and I am so yours

Från Marilyn Manson, album: This is the new shit, track 7, song; Ka-Boom Ka-Boom.

Folk har aldrig förstått mig, hur jag kan gilla Mansons musik, låttexterna, hans utseende, hela hans image. Men det är precis såhär jag tänker om folk som gillar Lady Gaga's låtar, musik, sånger, texter, utseendet och hela hennes image. Exakt likadant! Folk har otroligt mycket fördomar mot Marilyn Manson, vilket jag kan förstå, haha. Antingen så hatar man eller älskar man denna mannen som jag älskar! Likaså känns det mot Lady Gaga, antingen hatar man henne eller så älskar man henne och i mitt fall, hatar :P

Men bakom allt smink på Brian Hugh Warner AKA Marilyn Manson, så finns en väldigt kärleksfull, go person. I hans skilsmässa med Dita von Teese bad han om en sak som han ville ha. Deras katter, som han älskar mer än något annat. Tyder på att han är en djurälskare, han och hans siameser :) Skitsöta dessutom! Älskar siameser, så jävla ståtliga katter det är katternas Dobberman/Rottweiler. När man kollar interjuver med Manson är han en så sjukt klok människa så det finns inte. Speciellt en interjuv som finns på Youtube. Bowling for Columbine. Och han blir en sådan där söt liten björn man vill ta hand om, för i ett annan interjuv säger han att han sitter hemma med sina katter, målar om nätterna helst, och mitt i interjuvn ringer hans mamma och när dom skall avsluta samtalet så säger dom till varandra; okey, i love you to. Jag blir helt till mig haha. Han är inte så jävla dum i huvudet som folk tror, han är en smart skalle. Hans stil och grejs är ju bara hans image, han går inte direkt runt så dom man ser han på bilder till vardags haha. Även om folk kan tro det :P

Här en interjuv med Marilyn Manson, Bowling for Columbine.



Och här är en hemma video på Marilyn Manson.


Han är en sjukt bra målare också, många av hans verk vill jag ha men dom är ju en aningens dyra också haha. Men när man kollat på dessa, så verkar han en väldigt snäll, kul, lugn och go person. Är mina uppfattningar iallafall :) INTE alla som tycker som jag direkt, eftersom jag har speciell smak när det gäller musik och snygga människor haha.

En annan sak folk måste se är hans lilla film som finns på Youtube som är uppdelad i tre eller fyra delar som heter Doppelherz. Den är helt fantastiskt! Om jag får säga det själv, bara älskar den! MMMM <3

Nåväl.. Nu har jag fått ur mig en del haha. Människor får tycka vad dom vill såklart, och speciellt om Manson, men han är fan inget monster som vissa påstår. Absolut inte! Man märker mycket väl i interjuver att han är en människa som alla andra, med mycket känslor precis som vilken annan människa som helst. Men detta är ju bara vad JAG tycker. Jag har lyssnat på Marilyn Manson sedan.. 11-12 års åldern, och jag lyssnar än på min man idag. Dagligen. Hans musik och texter tilltalar mig. Dom är otroliga. Pamiga låttexter vissa av dom! Men men, måste sluta skriva nu annars kan jag fan skriva på hur mycket mer som helst, och detta har nog ingen orkat läsa ändå haha, ville bara få detta klart för en del som jag vet hatar han för han ser ut som ett monster tex eller att han är en sadistisk antikrist haha. Jaja, hörs ;)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-26 17:23:07

Fin blogg du har!:)



Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg



http://smekizz.blogg.se/2010/september/veckans-blogg.html#comment



Http://smekizz.blogg.se

Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Publicerad 2010-09-26 20:38:44

Sv. Jasså?

Jag tycker dom är skit läckra! :D.



//kram, Mia

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-26 23:35:39

jaaassså, så var det ja. tänkteeente på deeeee... sålly. ;)

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-26 23:37:59

haha ja minsann. men jag är nog ett mellanting vad gäller manson isåfall. varken hatar eller älskar. ;) gillar tainted love mest, o det är ju tyvärr inte hans egna låt från början.. hehe :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela