Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Kan dom inte utrota henne?

Publicerad 2010-09-14 21:47:45 i Familjens vardag

Förstår inte varför ens Lady DADA (okej, Gaga) kan vinna pris!? Min hjärna kollapsar ;SSS Hon har kläder hon inte ens kan gå i själv, utan folk måste hjälpa henne upp på scnen på MTV music awards 2010 för att hämta sitt jävla pris! Hon ser ut som en igelkott i håret också, väldigt icke attraktivt! Hon sjunger smöriga poplåtar som fastnar i lättpåverkade människor när det gäller popkulturen. Jag vill bara få bort henne från allt, speciellt från musiken. Hon kan få göra något annat tycker jag.. Hon förtjänar att få möglade tomater kastade på sig FAKTISKT! Så bra är hon.

Förstår mig inte på folk som lyssnar på henne :D haha dock för jag lyssnar på annat men ändå ;P Alla känner nog såhär med någon artist så ! Tack för mig :D Nu är jag glad igen! HAHAH



En av hennes jävla konstiga förklädnader. Och jag klandrar henne dock inte att hon vill gömma sig, hade jag också velat göra om jag såg ut eller var Lady DADA! DÖ :D

Kommentarer

Postat av: Klevis

Publicerad 2010-09-14 21:50:16

HÅLLER MED, JÄVLAR

Postat av: Mia 17år - Mamma till William och Marcus

Publicerad 2010-09-17 10:11:46

nemen herregud, vad har hon på sig?! Vart är världen påväg? :O

Varför kan hon inte bara ha på sig vanliga kläder, med något "extra". Men att se utsådär skrämmer ju fan upp folk? haha, jag vill iallafall lite rädd^^



//kram, Mia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela