Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Kaos

Publicerad 2010-09-30 14:24:26 i Familjens vardag

Fyfan. Charlies tänder är verkligen hemska nu när dom är påväg där uppe på henne. Hon är enormt svårflörtad och nu på morgonen har det knappt varit en lugn stund. Dumma tänder :( och jag är helt slut, förens NU sover hon och jag har lyckats få tid så nu kan jag äta SEN frukost :( I sånna här stunder önskar jag verkligen att man var två stycken, för att kunna bli lite avlastad men de är bara att köra på ändå.

Sen så blev allt fel i tvätten imorse också. Satte på två maskiner, gick hem och lekte och försökte göra det bästa med Charlie, gick tillbaka efter drygt 1h och 10 minuter så såg jag att bara ena tvätten var klar och den andra inte ens hade börjat. Jag ba; vafan? :S gick och kollade närmare och såg att jag bara hade startat ena jävla tvätten! HAHA och jag hade drygt 1 timme på mig kvar på tvätt tiden. Fick panik och satte igång maskinen som inte var påbörjad och fick hänga upp de som var blött i torkrummet. Men jag hann precis, eller jag hade sen 3 minuters marginal innan min tid var slut, HAHA usch.

Är nästan helt genomsvett fan. Och Charlie har inte ens velat sova sin stund på lunchen och somnade inte förens 5-10 minuter sedan som sagt, och NU skriker min mage riktigt efter att få något i magen. Måste äta nu ;P hejs !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Mekko!

Publicerad 2010-09-30 14:35:11

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-09-30 15:38:52

ojsan ja. får boka ny tvättid o ta resten sen. eller handtvätta det som är mest akut.. :P

vincent behöver byxor! skönt man ska till gekås på lördag ;p

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-09-30 18:13:57

njaeej, gör vi det? :P

åker via smålandsstenar, och skeppshult, och sen framme i ullared. :P



det är iofs närmare borås än värnamo kankse.. :P

hur långt har du till gekås?

pöss

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-09-30 19:01:12

jäklar ja! vad nära! ;)

Postat av: sofia

Publicerad 2010-09-30 19:13:53

vad ska du ha för skor i vinter? :)

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-10-01 07:23:46

Haha nu vet du hur jag haft det sedan keven föddes typ :p Med hans mage var han ju typ alltid gnällig. Man blir helt slut, haha :p

Och även om karl är hemma kan jag säga att det inte är någon avlastning när barnet är mammigt :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela