Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Kvällens bravader

Publicerad 2010-09-18 15:29:42 i Familjens vardag

Emil är påväg hit nu från Onsala iallafall, kulkul :D

Charlie sover middag, och jag har precis fixat mig helt nu. Diskat och plockat iordning har jag också gjort, duktiga jag! Fast nu vaknadade hon haha, kort sovstund. måste nog ta henne nu. Stackarn gråter, <3



Får se vad vi tre hittar på ikväll :) Han sover nog över Emil iallafall. Imorgon blir det att rösta iallafall, vet nu vad jag skall rösta på :) hihi ;D Hejhopp!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: MADDES

Publicerad 2010-09-18 16:01:09

Kul att du vill vara med i dagens blogg. Vinnarna utses ikväll. Hur mår du idag? kram

Postat av: MADDES

Publicerad 2010-09-18 19:30:01

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-18 21:06:31

Ja vi hade mycket trevligt men var trötta så somnade sjukt tidigt, haha :P. Jo vi ska ha dop i slutet av november :). Är din dotter döpt?



Man måste bli inbjuden av någon för att få bloggsvar (alla som har bloggsvar får 3 inbjudningar i var) annars kan man stå i kö men det kan ta vääääldigt lång tid :p

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-18 22:05:03

skönt det. jhag vet fortfarande inte! hghaaa... ödet får avgöra det imorn när jag står där. hehe. men vet iaf vilket block jag väljer.

pöss!



ps. varför har du bara 4 följare på bloglovin, har du inte skrivit till mig om o va mammabloggare? :P haha..

din blogg är ju skitkul, borde va fan fler än 4...^^

pöss!

Postat av: MADDES

Publicerad 2010-09-18 22:51:30

Vinnarna av dagens blogg är nu presenterade i ett inlägg. Gå in och kika om du är en av vinnarna ;)

Postat av: Myran

Publicerad 2010-09-19 08:10:38

Haha, vet inte varför, men jag förknippar Grodan boll med godis! =) Tror vi brukade få det i samband med att vi såg det när vi var små.



Ska också rösta idag, dumt att låta bli! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela