Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Leka med posten

Publicerad 2010-09-15 18:12:24 i Familjens vardag


Någon gillar visst att kolla posten också.. Om det är något till henne haha


Så himla skoj det kan vara att kolla igenom reklam ;)


Mina små älsklingar placerade sig tillsammans på den lilla mattan haha <3 :)

Vi har ätit middag för en timme sen drygt, nu leker Charlie på golvet och busar med Dita, haha sötnosar! Skall gå över till mamma om några få minuter när Charlie är uttråkad, haha. Hjälpa henne med datorn som är knas, eller hennes internet så jag ställer upp och kikar på detta samt ger mammas katter mat dom också :) Så är vi alla mätta och belåtna! ;D Idag blev det spagetti med köttfärssås! Det gillade Charlie, men de visste vi ju redan men de slank ner fort !

Imorgon blir det att sitta modell, och efter allt bli plåtad av min bästa vän Emil :) KUL KUL! :D Hårdrocksbrud står på menyn att göras om till! :D Så Charlie får vara ett par timmar hos bästa mamma/mormor och mysa medans jag får lite egentid och bli ompysslad :D Skoj! Efter när jag kommit hem igen och hämtat Charlie kommer Mr hot Bob över en stund, dvs Bobba :D får se vad som händer, spela spela N64? ;P Hahah.

Om man skulle ta göra och rent kattlådan igen? I brist på annat, hahah. Och duscha håret, ja de gör jag! Hej svejs fölket! ;D

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-15 18:36:34

men det vaaar det väl också? :P pampers gratisgrejer. :P

hinner inte läsa ditt inlägg nu, måste fan gå å lägga mig en stund.. :P

men ja, fyfasen. hade också det bara i slutet de sista veckorna med vincent, men denna gången kommer det mkt tidigare. det gör mig orolig.. :(



ppössen

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-15 22:02:08

Okej, men hoppas du får den :) Men madde, inte hisingen! Där hade ja aldrig vågat bo med barn speciellt. Hål dig ifrån dom ställena, haha :p



Ah men det ska vi fixa :) Ah han kommer också vara där :) Hehe, kul o höra :) Puss på er!

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-15 22:17:18

ah men det är bara för att chris är 3 cm längre ä va keven var och dom vägde lika mycket :)

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-16 10:05:58

Haha ja verkligen :p. Du måste ha haft väldigt liten och söt mage ;).



Herregud ja, jag gick igenom alla smärtlindringssätt men EDA var till slut den ända som fungerade, inget annat hjälpte. Hade du bedövning?

Postat av: Milly - Mamma till två & Gravid vecka 42

Publicerad 2010-09-16 12:05:56

Kikar in och önskar dig en toppen dag!

Mysig blogg du har föresten!



Kramar

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-16 12:10:23

åhåå vad roligt det låter! visa bilderna sen? :D

pöss

Postat av: Myran

Publicerad 2010-09-16 17:18:17

Vad kul att modella lite! =)

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-09-16 17:55:50

SV: Har en bror också, men han bor också här i stan :)

Postat av: Milly - Mamma till två & Gravid vecka 42

Publicerad 2010-09-16 17:56:00

Tack så mycket. Ja jag har gjort den själv..



Allt bra med dig?

Kram

Postat av: Milly - Mamma till två & Gravid vecka 42

Publicerad 2010-09-16 18:02:06

Hehe tack så mycket..



men det är lite skillnad att designa till wordpress och till blogg.se. Men jag tycker att din design är jättesöt nu ju :D



Härligt att allt är bra!

Jo tack här är det med bara toppen.. Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela