Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lite död

Publicerad 2010-09-28 15:09:58 i Träningen

Nu har jag tränat på i 20 minuter här. Får räcka. haha. Gjorde 100 st situps, inte på en och samma gång med 20 situps, paus 10 sek, 20 situps, paus 10 sek osv. Använt hantlar och grejat. Har två st små hantlar med 2 kg, en liten stång där jag kan ha 0.5 kg, 1. kg och 2 kg och jag har alla vikterna på på samma gång så det blir lite ändå ^^

Igår var jag lite slarvig med träningen, men Charlie krävde en del uppmärksamhet och idag har hon inte varit alls likadan, så nu sover hon ändå så jag passade på en stund där. Känns skönt :) Och jag har inte ätit godis på snart 2 veckor, känns mig extremt duktig. Hahah. Blev lite chips igår och ett glas cola hos mamma men inte mer. Man kanske bara skall äta godis (försöka äta) en gång i månaden om jag nu blir godissugen? Haha :P Jaja. Nu skall jag rensa kattens öron ;P

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-28 15:20:29

i have nooo idea. bor ju inte i jkpg och är inte dÄr så ofta heller. :P

GBG ÄR DE JU 20 MIL TILL :p haha men om man går på liseberg julmarknad o de så.

jao, kan funka.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela