Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Magen är full

Publicerad 2010-09-08 13:34:50 i Allt och inget

Har nyss ätit lunch, själv. Charlie somnade när jag höll på med lunchen haha, så hon får ta en sen lunch istället :) Blev god kyckling, ris och currysås! Men magen min är full och belåten och det är de viktigaste haha.


En gammal bild men Charlie är så söt med sina nyfikna ögon som är helt blåa! <3

Blev inget bankbesök, pappa sa i helgen att jag skulle fixa fram ett personbevis som visar att jag är ensamstående, men hade helt glömt av det :P Så gick jag in på Skatteverkets hemsida för att beställa hem en blankett men då fattar jag inte alls vilken av alla personbevis jag skall ha?! Finns ju flera styckna, haha. Om äktenskap och partnerskap, få barn, dödsfall och släktbevis, flytta, namn och namnändring. Och massa mer, och om man tex klickar på att få barn, så tillkommer det ännu flera flikar för exakt vad man menar :P Skitstörande, haha. Jag vill ha ett personbevis som visar att jag är ensamstående men fattar fan inte vart det är :P haha, HJÄLP MIG!!

Helgen är nu uppbokad. Kommer bli riktigt kul att träffa lite vänner och vara "madde" och inte mamma madde :) Egentid är viktigt. Så fort man får chansen tycker jag att man skall ta den, om man får en timme, ett par timmar, en natt eller en dag då man har möjligheten att vara lite barnfri och kanske spendera den med sin sambo eller några vänner. Tråkigt eller rättare sagt synd att kanske inte alla har den möjligheten, men då får man ta med sin lilla plutt istället och ha kul :) och kanske inte om man skall på krogen eller vara med folk som är berusade men ni fattar ^^,

Man vill vara barnfri i helgen, fast ändå inte. Man vill ju vara med sin lilla sötnos hela tiden, men farmor och farfar vill också träffa henne och självklart skall dom få göra det även om man saknar ihjäl sig varje gång hon är iväg men man får ju uppdatering om hur varje dag är via sms så det känns bra och om de är något så kan jag ju alltid ringa. Tur att mobil finns alltså :P och dator haha.

Hursomhelst så ser jag framemot helgen. Har mycket förväntningar, så detta kommer bli skoj vill jag lova, mig själv haha. Fredagen blir förfest och Parken i Göteborg med käraste Emelie <3 och på lördag blir det förfest och sedan Gretas med bästaste Robbin med flera! <3

Ne nu skall jag diska innan Charlie banan vaknar och sedan får hon äta lite lunch innan vi tar våran andra promenad för idag. Ikväll blir det att vandra bort till mamma och gratulera henne på födelsedagen.
Grattis älskade mamma på 56 års dagen!


Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela