Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Morgon mys

Publicerad 2010-09-15 09:07:24 i Familjens vardag

Nu när Charlie har somnat för lunch så sitter jag här i soffan och myser med min lilla Dita.. Passar på att ge henne massor med uppmärksamhet när Charlie inte är här så hon också blir glad :) Hahah, min lilla sötnos!

Charlie har fått nattskräck sedan ett par dagar tillbaka, vilket har gjort de extremt jobbigt men just den morgonen pratade Vakna med the voice om detta haha, kul det. Och berättade hur man kan testa, testade samma sak och det fungerade faktiskt, väldigt bra!! Stackarn som är mörkrädd <3

Idag blir det en promenad bort till Kinna för att greja, efter det lugnt. Får se vad som händer, peppa inför imorgon då det är att sitta modell och fotografering :D hihi. Nej nu måste jag dra mig till köket och diska, ligger bakom med disken i 3-4 dagar /; haha. Har mått, mår dåligt och har inte haft orken någonstans, hittar den inte heller :( Fitt vänner man har. "bryr sig", JO VISST, phss! haha vart fan och när då? Puckon det finns. Kanske därför man har flytt i skallen..

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-09-15 09:41:39

sv: ah okej, min syster bor också i göteborg. Eller snart iaf. massa krångel med var hon bor, här eller där haha:P

Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Publicerad 2010-09-15 10:01:29

sv: Tack så mycket :) Var roligt att höra :)

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-15 10:01:58

Ja det blir väl tyvärr så, haha :P

Ja verkligen :). Latensfasen var värst tog fyra dygn med nästan ingen sömn men från att värkarna kom med 3 min mellanrum tog det 7 timmar eller något sådant så då gick det fort :). Hur lång tid tog din?



haha det gör då rakt inte jag :P. Hade du en jobbig graviditet eller?

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-15 10:45:42

ughja, känner igen dedär. ibland iaf. inte alla som är såna, men vänner man haft, som man inte längre kan kalla ens avlägsen bekant. :(



asså, nattskräck, hur botade du det då? nattlampa? :)

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-15 10:46:11

nej vet ej kön, och namnen är hemliga tillsvidare. om det ens blir dem. :P

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-15 11:46:47

Jo jag vet det var väldigt hårt faktiskt men man hade mer krafter än man trodde i alla fall, även om jag ville ge upp många gånger :p.



Okej var ju inte så farligt lång tid i alla fall :). Låter skönt det :). 37 cm låg det på som störst och det var i v.38 så mycket möjligt att den växte mer, födde ju i 40+0. Hur stor var din som störst?.

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-15 11:51:07

så jävla töntigt av dem. Kände samma sak. Man blev inte bjuden nånstans längre. Men men, man skaffar nya väner. De som inte funkar som polare, vill man ändå inte ha med att göra sen.

Lättare o umgås med andra mammor, dessutom. Och givetvis kompisarna som faktiskt bryr sig, både om en själv,och ens barn. resten är fan inte kompisar. ditch them..!



nje, vincent har sovit bra sen han föddes, i princip. Inga sömnlösa nätter o såntdär, förutom de få ggr han har vart sjuk o kräkts mitt i natten o så.

Nästa barn blir säkert en som inte sover alls, det är jag övertygad om. Vi kommer nog inte undan sådär lätt. haha ;)



pöss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela