Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Morrn morrn!

Publicerad 2010-09-07 09:27:39 i Allt och inget



såhär söt är Charlie banan idag :) Alldeless nyvaken och trötter. <3

Till helgen dvs, fre-söndag skall Charlie åka till farmor och farfar och hälsa på. Så jag kommer vara barnfri, rätt skönt faktiskt. Skall på fredagen ut med en eller nåra nära vänner i Göteborg, spela lite biljard och ha kul några timmar. Och på lördag 06-10 skall jag tvätta.. senare till sen eftermiddag åker jag in till Göteborg, möter upp min lille Robbin och skall kalasa till kvällen med lite fler, kommer bli väldigt skoj :)

Jaha.. Då ligger Charlie här i baby gymmet breve mig och har börjat bajsa, hennes ljud går inte att undvika men hon är grymt söt ändå ;D varesig hon bajsar eller inte haha. Dock luktar det väl inte hallon här direkt nu men hon är nog snart klar :P

Idag händer inte alls mycket. Tar det som de kommer, som vanligt :)

I lördags var det dop för Charlie, i Onsala Kyrka. Var helt perfekt! Många nära vänner, familj var där från min och Charlies pappas sida. Var fler än de andra barnets som döptes sida i kyrkan sa pappa iallafall :P Drygt 50-60 personer på våran sida och på den andra sidan var det kanske 40-50 personer, gissar jag på.
Hon fick hur mycket som helst, jättefina saker från alla som kom. Bland annat; Barnböcker, barn cd skivor med sånger, hennes namn i bokstäver man kan ha på väggen, två st söta smyckeskrin, massor av halsband och armband, en söt älv ljushållare, mängder med nya kläder och fina höst ytterkläder, en liten flaggstång med svenska flaggan, en hel del pengar, två små skrin där det står "min första tand" och "min första lock" att lägga i. Det var de jag kunde komma på nu, var mer men kommer inte på allt just nu haha.

Fick pengar av farfar och igår när jag och Robert gick från mig till Kinna, gick vi förbi Märkes outleten. Gick in och kikade runt och hittade ett par baby skor som jag var tvungen att köpa till Charlie. Röda adidas skor :) supersöta! Sedan när vi kom till Kinna, köpte jag en ny nappflaska till Charlie banan :) En som rymmer 350 ml istället för dom andra jag har som bara rymmer 220 ml drygt, bra att ha en stor faktiskt..

Ja nu sitter vi här.. har torkat Charlie ren och fin, nu luktar det inte bajs här :D Och strax skall jag ta på mig lite kläder, tvätta håret och ta en promenix utåt i det fina vädret! :) Hörs senare

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela