Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

När, Var, Hur

Publicerad 2010-09-15 13:04:36 i Familjens vardag

Och nu har Charlie bus somnat igen.. och jag är svinlat idag. Deprimerad och nere /: Sur och trött haha, allt på en och samma gång. Men men, bara att fortsätta leva vidare och dra på sig den glada masken!

Jag letar efter motivationen att ta mig röv till köket, för jag har ännu inte diskat? Eller klätt på mig? Är så otroligt psyiskt utmattad.. hela min kropp är trött och jag vet att jag inte är "sjuk trött" som man kan bli emellanåt, speciellt innan eller när man Är sjuk. Är frisk som en nötkärna men ändå inte... Jöbbigt! Vet inte vad jag skall göra.

NÄR, VAR, HUR skall jag finna min motivation? En anledning kan vara att man bor i skogen, det är dyrt med busskort till Göteborg och cpdyrt att köpa kontant en väg. Alla mina vänner bor i Göteborg eller mot Kungsbacka hållet. Klart att det är skönt att ha mamma och pappa i närheten här om det är något man kanske behöver hjälp med men då finns telefonen. Annars ser jag absolut ingenting som håller mig kvar här ute i buschen. Usch! /= Borås är uteslutet. Världens tråkigaste och fulaste stad. Här jag bor nu kan man inte bo i, pga avståndet och folket. Alingsås, HAHA nej. uteslutet. För mycket släkt där och folk man hatar av hela sitt hjärta. Så då får det bli Göteborg, de enda rätta! Där har jag min Emelie.W! <3 Och Robbin, Robert, Pariis. Alla jag älskar och älskar mig! Bland annat. Saknar mina bästa vänner =( Inte konstigt att man blir deprimerad av att bo här haha, skogen. Bor jag i GBG blir det en mindre utgift i månaden, busskort för en tusen lapp i månaden fast då lägger jag hellre den tusen lappen på en dyrare lägenhet mycket hellre! Plus att jag är en människa som hatar att vara på ett och samma ställe hela tiden, samma med utseendet mitt, hårfärgen tex. Rödhårig, svarthårig, brundhårig, blond osv. Samma med att bo någonstans. Jag blir knäpp. Vill inte bo på landet som borås (borås folk tror att borås är världens bästa stad när det är tvärtom) eller marks kommun (där folk tror att dom är något dvs snobbar bara för att dom har märkeskläder när dom inte fattat något alls. Snobb är man när man bor på ett flott ställe (enligt mig)), nu har jag fått nog. Och har redan börjat söka lägenheter i och strax utanför Göteborg. GÖTEBORG, jag kommer snart :D


Jag älskar dig Charlie! <3

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-15 14:58:33

haha roligt det där.. Vi bor i stan och vill verkligen härifrån :p Men vi vill ju bo på "landet" , det är ju bara o ta bilen eller buss till göteborg sedan när man känner för o ta sig hit.



Men vart har du sökt någonstans?

saknar er!

Postat av: Åsa

Publicerad 2010-09-15 17:10:46

Men gud va söt hon är då! :)

Gråbo finns ju alltid annars.. xD

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-15 17:45:51

hoppas du hittar nåt tjusigt ställe? :P

säg till när du funnit din drömlya i staaan :P

pöss



ps. Jag lägger till dig på bloglovin, jga vill fan inte tappa bort dig! pöss igen

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-15 18:12:31

hmmm, testa igen, du kanske inte var inloggad? :P

tack :D haha.. tycker det g¨r b¨de fär snabbt o för långsamt denna gången. börjar få foglossning o skit nu med, så med tanke på den biten så går det för långsamt. men jag har ju fullt upp hela tiden så det går snabbar e än med vincent. hehe :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela