Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Nu skall ni bort :D

Publicerad 2010-09-24 11:41:05 i Träningen

Jag har gjort ett intensiv pass med att "gå i trappor" på våran tramp maskin här.

*Gick dock 222 steg, tänkte nu ta och gå 222 steg till.
*Efter det får det blir lite hantlar blandannat kanske 200 st, till att börja med.
*Efter det försöka mig på såmånga armhävningar som jag orkar haha.
*Sen får jag avsluta med att ta 20 st intensiv situps, paus 30 sekunder och drar på igen med 30 situps.


Här skall det fan tränas inför semestern 2011 och sommaeren 2011 ;) Haha :) Försöka mig på detta iallafall hahah. Får se hur länge jag pallar. Skall försöka göra detta och sedan utöka skiten stigvis. Låter rätt hyvsat tycker jag. bra början :) Skall gå och mäta mina alla kroppsdelar här så jag kan hålla koll och ni. Och jag är grymt fet nu! Haha.

Innan graviditeten vägde jag 57 kg på mina ynka 158 cm.
Senast jag vägde mig för drygt 1 vecka sedan vägde jag 63.3 kg, dvs när jag var höggravid vägde jag några timmar innan förlossningen 74 kg. Men min inskrivningsvikt hos BM när jag skulle kolla hur långt jag var i graviditeten var min vikt på 59 kg. Med andra ord gick jag upp 15 kg prick. Och jag har gått ner 11 kg från Charlie föddes, har 4 kg kvar till min inskrivningsvikt men nu har jag bestämt mig för att nå 52 kg, det är mitt målvikt! Och jag skall fan klara detta nu! Äta lite onyttigheter på fre-lördagar i begränsad mängd och bättre kost på vardagarna, och mindre skräpmat.

Såhär är mina mått, längd och vikt nu;
Vikt: 63.3 kg
Längd: 1.58 cm
Midja: 74 cm
Stussvidd: 94 cm
Lår: 99 cm

Nu skall jag köra detta varannan dag i en månad och se vad som har hänt i centimetervärlden på mig ^^
Önska mig lycka till fan :D

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-25 02:42:52

hoppas du mår bra av det :P kör inte för hårt bara, nu i början. :)

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-25 02:43:13

simma är jävligt bra för heeela kroppen och man använder ju alla muskler överallt. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela