Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

PEPPAR!

Publicerad 2010-09-29 21:39:59 i Utelivet

SOM FAN - för nästa helg :) Nu när min babe Robbin följer med kommer hela helgen bli så bra! Du och jag är bäst på fest! :D Både jag och Robbin och flera andra roliga skall med och fan om någon bangar nu ! :@ Hah då får ni med mig och Robbin att göra ;) Haha ne men fredagen blir Rockbaren och på lördag våran goa Gretas! Kommer sova i GBG också, så slipper jag åka hem när man har som roligast och efterfest blir de självklart :) Iallafall på lördagen!



Här har vi en jävla pepp MADDE :D

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2010-09-29 21:50:39

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-09-29 21:54:40

Hoppas dagen vart bra :9

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-29 21:58:19

Kikar in.. Hur har din kväll varit? :)

Postat av: lucke

Publicerad 2010-09-29 21:59:14

Tjenare, gjort ikväll? :)

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-09-30 01:26:41

funkar bilderna o lägga ut nu? :) fan va snygg du är alltså. :P

shiiit, orkar du efterfest tror du? ;)

du får sova massa på dagen före isåfall välle. haha :P

Postat av: simone

Publicerad 2010-09-30 16:54:00

söt tjej :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela