Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Redan en stor saknad

Publicerad 2010-09-09 17:49:07 i Familjens vardag

Charlie åker inte förens imorgon förmiddag till sin farmor och farfar och jag har varit nere hela dagen. Saknar henne redan :( Hennes små skratt, hennes roliga ljud när hon kryper omkring och grymtar haha :) eller när hon är väldigt gosig av sig och vill ha närhet. Inget av det på 1.5 dag :( Kommer bli tomt igen som förra gången, men kommer ändå bli väldigt skönt att få egentiden känner jag allt.. :) Men Charlie kommer få det jättekul hos farmor och farfar ändå, så jag oroar mig inte för att hon kommer vara uttråkad iallafall haha.

Idag är det som sagt hennes 7 månaders dag och vi har bara myst hela dagen tillsammans. Hon har fått ris och currysås till lunch och efter det blev de persikayogurt som hon så galet mycket tycker om :) Och gosat som sagt HELA dagen, de är myspsyigt! <3 :)

Ikväll blir det IDOL på tvn, och kanske någon film som redan finns i datorn. Sen när Charlie bus väl somnat skall jag ta ett bad och duscha håret och vårda om mig själv :)

Imorgon skall vi träffa Linda och keven en snabbis, leka lite på lekplatsen här någonstans :) Kul! :D så dom får leka av sig och jag och Linda får prata av oss lite, våra favoriter! ;) Oj... Nu kröp Charlie visst in i väggen haha, stackarn. Får nog gå och trösa sötnosen min ^,^ Hejs hejs!


Mystjejen min <3

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2010-09-09 19:10:34

gud så söt.. =')

allt är så fuckat här just nu.. vet inte ut o in längre.. fan va trött man e på att inte må toppen..

jag saknar dig o vi ses SNART !!!!!! bra. puss

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-10 12:08:01

Kikar in och säger hej!

Vilken fin blogg du har :)



Jättesöt dotter också.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela