Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ren som skit

Publicerad 2010-09-09 22:36:13 i Familjens vardag

Charlie somnade vid 20.08 för att vara exakt, så jag kunde se hela IDOL idag ^^ Hon fick badat och en snygg frilla innan hon somnade, gott för henne så hon är ren och fin inför farmor och farfar samt pappa :) hihi min lilla gullunge!

Och nu har jag sedan en timme tillbaka badat skumbad, jättehärligt! :D Duschat håret med shampoo, balsam, silvershampoo, hårinpackning samt lite balsam igen haha. Jag är SÅ skonsam. Dock kan jag inte färga mitt hår blont mera, för de har blivit förjävligt men visste att det skulle bli såhär. Bättre med svart :P Haha lättskött. Men blont passade jag visst i och gillar det konstigt nog? :P Vill fortsätta vara blond ett tag till, men kommer nog inte gå.. Kanske max 2 månader till sedan bara låta det växa ut helt eller färga det mörkare igen. Hellre färga det mörkt än låta de växa bara, haha kommer ta flera år isåfall haha, och jag har inte tid att vänta Så länge ;P Nåja..

Får se hur det blir imorgon med min och Lindas lilla bebisträff här.. Min mobil är som sagt död, kan inte ladda skiten. Tvärvägrar /= Så är mobillös just nu, tills imorgon kväll då jag träffar Emelie, och därefter får jag låna hennes gamla mobil :D TACK världens bästa älsklings Emelie AKA Ählii <3

Kommer bli kul att få dagen imorgon tillsammans, och eventuellt lördag också :D Men jag får se. Står och stampar mellan Göteborg och Borås ^^ Men de blir som det blir då. Bestämmer ingenting nu , men imorgon måste jag nog börja bestämma mig haha. Velepelle nr1, det är jag de! ;)


Mina små hjärtan förut :) leka tillsammans är kul!


Varför krypa när man kan halvstå? ;)


Lillgumman hittade sin egna nya plats :) haha söt!

Slänger in snart lite bilder från förut idag, jag och Charlie banan busade på och hon fick otroligt skojiga miner :D haha. Nu skall jag strax lägga mig iallafall.. Skall bara borsta gaddarna såklart ;) Natti natts!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela