Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sick bubblegum

Publicerad 2010-09-27 14:22:32 i Familjens vardag

Sitter och lyssnar på en av mina alla män i min fantasi haha, Rob Zombie. Go man den där! Hans verk är grymma!

Igår kom Mels och hennes kiwi ;P på besök från 15-18, satt och tjötade, drack kaffe och busa med Charlie bus såklart haha. Fick även en liten försenad dop present av Mellas mamma :) En söt ängel och i ängeln var det ett barn, som skulle föreställa att ängeln skyddar barnet inom sig. Söt! :) Genast upp i Charlies fin hylla ^^ Efter dom åkte gick jag och C på 1h och 10 minuters promenad i mörkret, jättemysigt! Sedan slockande hon runt 20.45 och jag slocknade runt 23.10 i sängen, gott.

Uppe vid 07.20 idag var vi och de fick bli lite hoppdans för Charlies del, haha våran. Jag håller henne då jag hoppar, väldigt uppskattat av henne ^^, sötnosen! Sen somnade hon för lunch vid 09 och vaknade 11.15 och då blev det att kolla Desperate Housewifes, nya säsongen ;) S07E01 för att vara exakt, och avsnittet jag såg kommer andra veckan i Oktober, men kunde inte hållas, var tvungen att se idah haha, den enda riktiga serien jag följer faktiskt. Från S01E01 till nu, S07E01! Grymt bra serie!

Efter det, klädde vi på oss mer riktiga kläder istället för myskläder, och gick ner till MM för att handla =) Var borta någon timme om inte lite mer. Och nu har C somnat igen för middags sovstunden. Vaknar nog om en timme, så jag hinner äta lite SEN lunch, haha. Imorgon skall jag intill Kinna för att köpa busskort också, så man har fått det gjort. Sedan lägga bort pengar för hemförsäkringen för mig och C som dras 1 Oktober. Sen är allt betalt som skal betalas =) Och nu är min mat klar på spisen så måste kila! Skriver efter :) Hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-27 16:22:18

vad blev det för nån go mat då? :)jag ska nog äta rester från woken i helgen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela