Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sitta modell

Publicerad 2010-09-13 11:07:26 i Familjens vardag

Jaaa! På torsdag är jag barnfri ett par timmar för att kunna åka till Göteborg, träffa Madde som vill ha mig som modell för hennes bruduppsättning - då fixar hon mitt hår och sminkning entligt en brud :D kommer bli skitkul, och bilder kommer självklart att tas ;)



Nu sitter jag med Dita här i soffan och kollar på Våra bästa år xD Sådan jävla B serie men finns inget roligare att se på morgonen ändå så haha.

Idag blir det en lugn idag. Slapp dag. Har förlorat två dagar med henne, så jag skall mysa järnet med Charlie bus <3 Skall hjälpa mamma med hennes tillfälliga dator, och jag har min tredje mobil nu haha. Min riktiga strula, och ville inte laddas alls, fick låna Emelies gamla mobil som fungerade halvt som halvt, och igår fick jag låna en annan mobil, tills jag fått ihop pengar så jag kan köpa en egen. Så nu har jag en HTC Diamond :)

Nej, nu skall jag faktiskt kila. Göra mig lite mer frukost :) Knäckebröd och kaffe, så jävla gott hahaha :D Hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela