Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snabb utågng igår

Publicerad 2010-09-25 10:21:34 i Utelivet

Blev en impuls utgång igår. Taggad var man också. Men allt gick åt skogen :P Det är nog inte meningen längre att jag skall gå ut och ha kul? Allt går bara i kras haha. Eller så bygger jag upp ett för stort förråd av förhoppning och sedan har lätt att bli förstört av den minsta lilla grej ^^ Mest troligt!

Pappa hade faktiskt Charlie igår-idag :) Allt har gått jättebra! Tog med hennes spjälsäng så hon skulle få sova i SIN säng haha :D Pappas ide! ;P

Undra vad man skall ta och göra nästnästa helg då jag är barnfri? Att dra ut känns inget kul längre, igår och dom senaste gångerna innan dess har blivit skittråkiga hahah, något har alltid gått snett under kvällen iallafall. Är man för gammal för att gå på krogen och ha kul nu? Jag undrar ibland alltså :P

Kanske är för att jag blivit mamma nu och har blivit mer försiktig? När jag är ute är jag så orolig för alla, jag blir så mammig åt alla och vill hjälpa. Haha :P Lite fel kombo på ett sätt om man skall dra ut och festa tex en kväll och vara hämningslös ;) Fast lite duktig är jag allt. Drack knappt något igår heller. Hann inte ens börja ju ^^ Kön dit vi skulle igår var 243732732 mil lång kändes det som. OVÄRT - även om det var gratis in och grejs, men hur kul är det att stå i en krog kö, i spöregn (vi hade luvor på jackorna iallafall :P), och man kan stå 1 timme, fram till 00.00 och efter det gäller inte vårt gratis inträde och precis komma in ett par minuter över 00.00, HAHA vi tappade allt när vi hade stått i kön 15 minuter drygt och röst på oss ett par steg, inte ens en meter.. bara några få steg :P Jävla lönehelg! Måste alla dra ut JUST när jag skall testa ett nytt ställe och har gratis in? Åh :P Nåja.. Får bli en annan gång, i ett annat liv jag vågrar mig dra dit igen ;) hahha

Nu skall jag fixa mig lite innan Charlie banan kommer hem iallafall :) Hon sover sin lunch stund nu hos pappa :) Så får jag lugn och ro städa här hemma, snacka om att det behövs ;P Ha det feeijjjnt! :D

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-25 17:53:28

lyx o få städa i fred. haha :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela