Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snus? NU?

Publicerad 2010-09-30 21:20:32 i Familjens vardag

Fick världen infall nu och blev skitsugen på snus? Någon som kan komma hit med lite portions snus? Helst rape? vet en som kan komma hit men orka ha hit folk nu och orka gå ända bort till OKQ8 nu och dra med Charlie för det? OVÄRT!

Charlie somnade förut vid 20.28 tror jag de var, och jag är skittrött även sov jag nog någon timme förut när hon sov SEN middag ;s aja. Imorn är det fredag, inget kul händer. BLA BLA BLA!

Nu är jag trött, godnatter ;D

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: donken

Publicerad 2010-09-30 22:12:00

ooww... haha. hm. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela