Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Spindelattack!

Publicerad 2010-09-23 10:42:06 i Familjens vardag

FYFAN! Fyfan är de enda ordet jag kan komma på för situationen.. Hade gjort rent kattlådan, tänkte duscha håret och dra bort duschdrapperiet för att fixa iordning och sedan slänga kattskiten tills jag såg världens fetaste spindel som ligger i badkaret och vem flippar ur? Självklart jag! hahaah, fick panik och sprang omkring, Charlie satt i gåstolen och förstod ingenting ^^ Dita sprang efter mig och tyckte jag visst var väldigt rolig hahah. Men iallafall.. visste inte vad jag skulle göra så jag fick ringa mamma och be henne komma och ta bort spindeln och efter en stund kom mamma. Direkt när hon kom in i dörren här började hon att garva åt mig för de här med spindeln.. Spolade bort spindeln med varmvatten så den dog av värmen och sedan tog hon papper och tog bort den och slängde den i toaletten, eftersom den var för stor för att kunna spolas ner i badkaret >.< USCH! HAHA ;P

Nu sover Charlie lunch iallafall :) när hon vaknar sen är jag duschad och färdigfixad (om inget annan spindel vill jävlas ;P) och fixa C fort, sedan gå in till Kinna för att handla en skohylla som vi behöver, och sedan gå förbi färgaffären för att köpa färg till skohyllan, vill inte ha ekfärg :P


Mammas ängel <3
Älskar dig!

Kommer bli jätteskönt att få komma iväg en vecka nästa år :) Charlie bus första semester, och våran första semester tillsammans med mamma/momo :) Nej men nu avslutar jag detta här.. :) Hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-25 03:16:23

hyreslägenhet du bor i va? vi har likadant golv i vår hall! som jag själv valt. :D haha! mycket fint det.

om man jämför med alternativen, iallafal. hade väl helst velat ha nåt mörkare, men detta var dt mörkaste stilrenaste som fanns. :P



hahha lite aningens rädd för spindlar du är va? ;)

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-25 13:49:24

hiiih! ja minsann. kan visa bilder på det sen, eller så kan du kolla på vårt badrum, den ligger i februari 2010 i "arkiv" där syns hallgolvet också. ;)

(badrummet i sig är ju vårt o kolla på, speciellt om man gillar limegrönt,,, ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela