Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Städ lördag

Publicerad 2010-09-18 12:17:24 i Familjens vardag

Nu på förmiddagen blir det städ, diskning och lite annat att pyssla med, OM man får främmat till kvällen av Emil :)

Idag var vi uppe vid 06.13 redan, pigg och glad Charlie kan vara på en lördags morgon haha. Och ändå gick jag och la mig tidigt!! Satte på barnpogrammen och sedan en tecknad film, Bee Movie. Så jäkla kul :D Den har Jerry Seinfield gjort grymt bra! :)

Har varit över hos mamma imorse också och gett mammas katter mat och rent i deras kattlådor så dom har det fint, tills mamma kommer hem till eftermiddagen :) Nej nu skall jag leka med Charlie här som börjar bli hungrig och rastlös haha. :P Hejsvejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Myran

Publicerad 2010-09-18 13:29:46

Vi har Bee Movie hemma, en av Gabriels favoritfilmer! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela