Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

StjärnTRollet mitt <3

Publicerad 2010-09-16 18:12:34 i Familjens vardag

Nu har jag lite svårt att skriva för C ville tydligen upp i mitt knä och i hennes knä försöker Dita lägga sig JUST NU när jag skall försöka skriva lite snabbt vad som hänt idag ^^

Var uppe vid 07 idag drygt, blöja, frukost och rena fina kläder för Charlies del. Jag sprang omkring efter det som en yr höna och visste inte vad jag skulle göra.. haha fanns jättemycket tid men ändå kände jag mig stressad haha, knäppo man är! Så jävla bäng :P Människor som hade sett mig utifrån trodde säkert jag var hög, jävla höna haha. Iallafall, när jag lämnat C hos mamma/morfar vid 08. fick jag kuta iväg till bussen som jag hann med precis ;O haha.

Inne i Göteborg väntade Madde på mig redan, kramades hej och gick vidare till hennes makeup kurs, där allt skulle göras :) Pratade en massor medans hon sminkade mig. från 10-12.15 höll hon på sedan fixade hon mitt hår också lite snabbt eftersom det var sminket som var de viktiga :) Och de blev svin bra! Skulle föreställa en hårdrockstjej i en kyrka på hösten med en rockabillity frisyr :) och efter allt var klart tog hon lite kort på mig :D

Sedan skildes vi åt vid 13.05 då jag skulle bege mig hemåt igen till Charlie och mamma och Madde till sin pojkvän antar jag ;D halvsov på bussen hem, var så jävla trött så det var inte sant, hahah!

Här är två-tre bilder från idag, dock hemmabilder men har inte pratat med Madde ännu vart bilderna hon tog på mig försvann haha :)





Nu skall jag och Charlie mysa lite här i soffan en stund ;D Kassbild kvalitet men finns bättre som kommer sedan eller imorgon :) Ha de finT alla! :D


haha både jag och C ser lite halvgroggy ut på bilden men JAJA :D
mammas finaste fisTRoll <3

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Milly - Mamma till två & Gravid vecka 42

Publicerad 2010-09-16 18:25:17

Aha okej :D



Japp, är på bf+9 idag så snart borde skrutten vara ute ;)



Vad fina ni är du och Charlie :D

Postat av: Milly - Mamma till två & Gravid vecka 42

Publicerad 2010-09-16 18:48:54

hehe ja det får vi hoppas.. Jo det är en till liten tjej.. :)



Jo jag är tillsammans med deras pappa :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela