Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Stockholm?

Publicerad 2010-09-24 11:27:10 i Familjens vardag

Hittade skitbilliga tågbiljetter, 5 oktober nästa månad. Åka tidigt dit på morgonen och åka efter kl 18 på kvällen hem igen. Blev inte ens 300 spänn. Jag och C får ta mig en dag i huvudstaden.. tralla omkring ett par timmar, äta lunch, fika och mysa :) Nu gäller det bara att hitta någon, några som vill följa med oss ;) haha. OM jag ens åker upp, men troligen :)

Men detta dilemmat nu då; 600 spänn på ett busskort för 3 månader framåt där jag kan åka 24/7 på lov/ helger och efter kl 16 på vardagarn ELLER skall jag lägga 300 kr ink säg.. 400 kr eller 700 kr totalt för en hel dag i stockholm? Står och vickar på detta.

Charlie somnade äntligen, efter många om och men för 15 minuter sedan, gott för oss båda. Skall passa på att duscha och träna lite nu.


Halvbra kvalitets bild, haha :) men glad är min älsklings gömma!! <3

Idag blir en lugn dag/kväll. Träning, ut och gå efter det när C vaknat, få hem mitt skoställ :) våran dag, sen blir det självklart idol ;P Hej svejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela