Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Trötter

Publicerad 2010-09-07 23:09:33 i Allt och inget

Gick bort till mamma förut vid 19.30 tiden, för att vi skulle kolla Idol tillsammans, men hemtelefonen ringde och hon blev pratandes i den under halva pogramet haha, och Charlie somnade under någon reklam paus under Idol så jag satt där själv och kollade, med en öl mamma köpte i Berlin som jag fick smaka på.. Smakade inte gott! :P Lite synd när man gick över till henne för att mysa till det tillsammans, så somnar Charlie bus och mamma blir sittandes i en telefonlur haha. Typiskt :P Var drygt 2-3 styckna som var bra enligt mig idag, så det var inte skoj :P Får se vad de är för stollar i Göteborg, Stockholm var inga skojiga alls :P


Ute på våran promenix förut kollade Charlie bus på fåglar som flög omkring, det var intressant :D <3

Får väl avsluta här och nu.. Spela lite innan och sen nana. John Blund är ALLTID sen nu för tiden >,< dumdumduuum! Imorgon blir det bankbesök med pappa. Mamma fyller ju år imorgon, och jag köpte en liten present till henne som jag ville hon skulle öppna förut när hon var här och hälsade på snabbt efter jobbet.. Hon blev glaaad :D Haha.

Usch, nu börjar jag se ut som en bulldog i ansiktet, allt hänger. JAG ÄR TRÖTT! :D haha. Natti natts folk!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- mamma till keven & liten i magen

Publicerad 2010-09-08 08:44:07

Haha ah, riktigt kärring kallar jag det, haha :p Ne men man blir ju sån, rädd för allt med sitt barn.



Ja precis, vilket jag är himla glad över så han inte slår ihjäl sig :p



Men du behöver väl inte bara lämna henne till dom för o få egentid? Vill inte din mamma eller pappa ha henne typ någon natt i månaden? Haha mamma skulle kunna ha keven varje natt ever, hon är helt galen i honom, haha :) vadå lyckligaste mormorn :)



Sedan när vi börjar träffas jätte ofta (varje dag) :) Så har vi gärna charlie om du ska iväg o festa eller nått på helgen. Skulle keven tycka om :) Och även jag, hihi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela