Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Uff uff uff

Publicerad 2010-09-26 08:42:51 i Familjens vardag

Charlie har sovit förvånads värt bra inatt, om man tar bort hennes pigga timme från 04.10-05.10 inatt men de gick bra ändå, vi satt och kolladade tvn, sen slocknade hon bara ^^ Satt och kollade på förlossningsakuten eller något sådant pogram iallafall :D

Sen vaknade Charlie då vi gick upp 08.17, jättehärligt att få sova såhär länge :P Så nu har hon fått ren blöja, och frukosten vill hon nog ha ett 1-1.5 timme :) sen blir det frukost för min del också. Knäckebröd och juice! ^^ MÖMMA!

Eftersom hon vaknade så sent idag, så kommer lillhjärtat somna senare för sin lunch sovstund.. Så hon kanske somnar vid 11 tiden och efter. Och då blir det att träna, haha. Så fort jag får en stund över så försöker jag träna lite iallafall, fast när hon sover tränar jag på som vanligt ;) igår gick jag på trappmaskinen totalt 666 steg, och kanske... 200 steg ute, så jag gick på igår :) haha. Även om det mesta dels var inne haha.

Skall försöka få tag på Mels igen också. För att kolla när hon kommer hit idag :D <3

Annars blir det en lugn dag idag, med mys och bus tillsammans med gudmor Mella! :) Usch.. har ont i nacken.. bööhöö.. Skulle verkligen behövs lite massage nu >< men NENE! ^^ Jaja :) Nu avslutas detta inlägg , skriver senare igen ;) PÖSS!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-26 11:13:40

mella kan ge massage :)

666 steg, mohahhahaaa!! \,,/.

:P

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-26 22:11:40

blev det inge idolbild inlägg? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela