Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Upp upp och iväg!

Publicerad 2010-09-14 11:23:29 i Familjens vardag





Såhär trött och go såg Charlie imorse :) I sin supertuffa New York Yankees body ;)

Dagen idag bjuder oss på ett besök hos pappa, längesedan vi var hos honom nu och han har fått nya golv i sin lägenhet, så vi ville komma över och se golven eller jag vill haha och äta lunch tillsammans med lillhjärtat :)

En annan kul sak, troligen maj nästa år 2011, skall jag och Charlie och kanske mamma/mormor åka utomlands :) Jättemysigt! behöver komma bort till lite sol, bad och värme känner vi nu när det går mot höst och vinter :) Så igår satt jag och kollade olika resor, hotell och roliga aktiviteter man kan hitta på :D
Skulle gärna vilja åka till Grekland, både jag och mamma men får se.. Hittade skitbra priser och det är i Kroatien! Så fint! <3

Nu skall jag borsta gaddarna och fixa iordning här innan Charlie bus vaknar från sin lunch sovstund :) sen åker vi till pappa/morfar en stund och hälsar på! :D Ha en bra dag!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Mammabea.se

Publicerad 2010-09-14 11:44:27

Jodå vi trivs nog.:P Men det beror väl mer på vanan av att bo här. Men skulle det dyka upp ett jobb i en annan stad så skulle vi inte vara sena med att flytta :) Var bor ni någonstans? Kram

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-14 12:33:03

Tack så mycket :D.

Din lilla var också söt, hur gammal är hon? :)

Postat av: SOFIAS

Publicerad 2010-09-14 15:52:57

ha en toppendag!

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-14 16:22:04

Oj stor flicka :D. Ja, 3 veckor och 1 dag :D

Postat av: carrå - 19 år och mamma

Publicerad 2010-09-14 16:28:48

Ja men tiden går ju så sjukt snabbt så snart är hon väl tonåring :P.



Ja allt gick bra men väldigt segt, var mycket jobbigare än jag hade väntat mig men helt klart värt det :). Hur var din förlossning?

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-09-14 20:59:20

Tack desamma , din lilla tös var riktigt söt ;)

kram

Postat av: DONKEN

Publicerad 2010-09-14 23:38:08

så härligt det låter. :P och i maj, då blir vincent hela två år. shit. :P

haha... å då är han storebror, och jag tvåbarnsmamma..

åwh! tycker minsann att tiden kan gå lite fortare, när man ser det på det viset. haha :P

Postat av: Kiera6027

Publicerad 2011-05-17 10:37:02

Very interesting site. I have bookmarked you.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela