Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tjosan i trosan

Publicerad 2010-09-10 08:23:23 i Familjens vardag

Godmorgon gott folk!
Vakna sedan 06.48 då Charlie ville upp och hoppa. Hon har fått ren blöja, välling dvs frukosten, men kryper ännu runt i sina nattkläder.. Är halv vaken, så jag kokar lite kaffe just nu åt mig själv. Dita springer omkring och leker med Charlie, skrämmer henne genom att hoppa själv framför henne och springa vidare, haha så söta när dom leker och Charlie älskar det, skrattar och ler så fort hon ser Dita :) sötnosar!

Charlies farmor och eventuellt hennes pappa kommer runt 13.00 för att hämta henne, men dom får ju stanna någon timme innan dom kan åka iväg.. Så hon hinner välja sig med dom eftersom dom ses drygt en helg i månaden. Åker idag och kommer hem på söndag igen <3


Dagens sötnos! :D

Sitter och kollar på Vakna med the voice, älskar de pogrammet på morgonen, så rätt att vakna med dom goa personerna! Haha. Köpte färska frallor förra veckan som jag frös in och tog fram en nu som jag kan ha till kaffet :) Kommer bli mums!!

Får se hur det blir med att träffa Linda och keven en stund innan lunch, om vi ens får tag på varandra och om det INTE börjar regna som de verkar göra.. Mamma gick förbi mig för 30 minuter sedan och hälsade på snabbt innan som skulle dra iväg till jobbet, då sa hon just att det skulle bli regn snart. FYYY! Så jävla tråkigt >,<

Uppdatering
Kaffet sipprar ner i halsstrupen nu och frallan ligger och tinar.. Nu har Charlie somnat också, tidig lunch. Så nu kommer jag hinna städa iordning lite här och fixa mig själv innan vi går och träffar Linda (om det blir av) annars hinner de bli fint här tills Charlies farmor och ev. pappa kommer :) haha, fick stänga av ljudet på Vakna med the voice nyss ^^ lady gaga - alejandro eller vad den heter börjadade spelas, och jag som avskyr den haggan haha. Hermofrodit i mina ögon, och en liten skit :P JAAAAJA! Nu skall jag fixa min fralla! :D Hejs!



Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-10 13:34:36

Mejja är 1½ och Melvin blir 3 snart! :)

Har ni en bra dag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela