Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vart är snön?

Publicerad 2010-09-19 15:15:53 i Familjens vardag

Jag vill inte ha regn eller sol. Jag vill ha snööööööööööö och kyla! NUNUNU tack? :)

Helgen har varit jättetrevlig. Emil kom över igår vid 17 tiden drygt, snacka och han kolla runt i lägenheten ^^ tog kort på Charlie, som vanligt? hahah. Sen började han spela lite spel jag hade hemma, Assassin's Creed ;P nörda han i en timme. Sedan drog vi till MM och handlade inför kvällen, sen bort till Framnäs för att beställa pizza och när vi åkte från pizzerian var klockan nog strax innan 20 och Charlie somnade i bilen, så jävla gött haah =) Somnade tidigt igår, skönt faktiskt :) så när vi kom hem till mig igen kunde vi äta i lugn och ro :) efter maten blev det tvn/film och godis :D lite öl och cola! Såg typ 1.5 film, hahaah. Gick och la oss runt 02 tror jag klockan blev?

Charlie vaknade typ.. 06.20 idag? NEJ NEJ NEJ! haha var min första tanke för jag var svintrött, var vaken med henne och lekte henne trött så somnade hon vid 08, YEY! haha, somnade jag också om och vaknade inte förens 10.30, hur skönt som helst! Emil sov när vi var uppe men sen vaknade han till ^^ Och han började nörda Assassin's creed i säkert.. 2 timmar om inte mer? Hahah :D nörd! Så han fick låna hem spelet av mig ^^,

Så vi har haft en kul kväll och morgon, han stack la för typ.. 1..5 timme sedan hemåt. Och nu sitter jag här.. och tar det lugnt. Charlie sover middag sedan 45-60 minuter tillbaka, så hon vaknar nog snart :) stör mig att hon säger mer pappa än mamma :( haha, säger M-A-M-M-A till henne men ändå blir de PA-PP-A haha, sötunge! :)

När systeryster kommer hem från GBG, drar vi ner och röstar antar jag, hoppas det inte regnar alltför mycket bara ^^ sedan får man se vad som händer.. Borde egentligen nu diska och städa lite men pallar inte, blir nog ikväll efter Charlie somnat för natten :P Och imorgon blir det tandläkaren? Förstår inte varför jag skall dit när jag redan har en privat tandläkare? jaja, får la gå dit och hoppas det inte blir alltför dyrt besök, lovar att jag säkert har 2 hål, F***A isåfall! Kommer bli så jävla äckel pank isåfall, haha :P Och måste till Kinna för ett ärende, och hoppas det inte regnar jävel heller, palla regn och ute och gå! Hhah :D

Får la göra något nu känner jag.. hejdå! ;P

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela