Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vilken kväll de blev!

Publicerad 2010-09-11 12:45:16 i Familjens vardag

Sammanfattning av gårdagens kväll.

minus grejerna.

1. Missade den planerade bussen intill GBG för att möta upp Emelie.
2. Fick åka själv till Emelie för allt blev så stressat och fel haha.
3. Väl inne på krogen, jag och en annan Madde försökte flörta till oss gratis dricka vilket resulterade till att vi fick stå och babbla istället.
4. När man dansade lite med Robert kom en snubbe fram till mig och försökte dansa bort Robert för att han ville dansa med mig, och eftersom Robert är så snäll så frågade han bara; vad gör du? och därav fick Robert ett sprucket ögonbryn. KILLAR alltså!
5. Emelie åkte hem tidigt ! :(
6. Missade sista bussen hem med knappt en minut. Blev sur, arg och ledsen.

plus grejerna.

1. Jag lyckades smussla in dricka på krogen.
2. Emelie gav mig en fin sminkning med ögonskugga :)
3. Eftersom jag missadade bussen hem, erbjöd Robert mig att sova hos honom och TACK så jättemycket för det! :)

Som ni märker, katastrofal kväll. Mer minus saker än plus, väldigt tråkigt. Bilder från kvällen igår kommer nog innan helgen är slut ^^ Fastnade på två vimmelbilder haha, och Emelie och jag tog också kort innan vi kom till Parken tillsammans :)

Magen är mätt och belåten nu iallafall, kyckling och pommes! MMM :D

Och så får jag gratulera min fina vän Linda och hennes herre som fick sin lilla Chris igår :) Keven kommer bli en toppen storebror! All lycka åt er, så får vi träffas när ni kommit iordning och orkar ses såklart. Vill så gärna få träffa eran lilla nybörjar människa ^^,

Får se vad som händer ikväll, är öppen för förslag :) Ha de fint nu. Skall spela lite och slappa, duscha sen med ;P Ha det faajjiint!


Och jag VET! Jag är blond och ser otroligt dum ut i den minen på bilden :D hahah.

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2010-09-12 11:26:57

Ja vi får träffas så fort som möjligt! Saknar ju er! :) Men vi åker till skene i veckan så då kan vi iallafall säga hej :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela