Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Yum yum in my tum!

Publicerad 2010-09-17 15:42:52 i Familjens vardag




Dita ser lagom glad ut när vi äter middag ^^ stackars katt som inte får äta våra goda mat ^^ Katter får sin och vi våran. Förutom då att Charlie försöker äta Ditas mat såfort hon kryper omkring i köket men ICKE sa Nicke :P

Våran dag har varit lugn iallafall :) varit ute och gått någon timme förut, och nu sover hon lite middag men hon vaknar nog snart skulle jag gissa på. Pappa kom förbi igår förresten och gav lilla Dita en present, en klödbräda! Vääääääääldigt perfekt eftersom jag tänkt köpa en nu i slutet av månaden men behövdes inte, pappa kom förbi och kom med den inslagen haha. Och självklart fanns det kattmynta i själva klösbrädan så Dita blev helt till sig när pappa la ner presenten och hon kunde nosa, och då kände hon myntan direkt haha. Sötnos! I ett snaffs var den öppen och vi satte upp den på väggen och den är så smart och hon älskar den! :D

Annars i helgen blir det att rösta, fast på söndag. Och idag blir det mys med lite godis ! :) Till kvällen skall jag och Charlie banan kolla på grodan boll :D så längesedan man såg filmen! :D hahaah, där snackar vi nostalgi! <3 och imorgon kanske vi får besök av hihihihi :) En snygger grabb och hans dotter :) om inte på söndag, beroende på vädret :)

Vädret sägs ju dock vara regn och blåst blandat med solhintar då och då heeeeeeela jävla helgen >,< orka säger jag till det! hahah, trist med regn! Nepp, nu skall jag tina lite kyckling och fixa lite pommes och currysås! :D Tjaaoo!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Julianklara

Publicerad 2011-02-09 14:14:29

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela