Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Zzzzzz

Publicerad 2010-09-29 11:37:28 i Familjens vardag

Så trött som jag var igår kväll har jag inte varit på läääääänge. Somnade i mammas obekväma fåtölj redan strax efter kl 21, inte långt efter Charlie hade somnat. Vaknade till och kollade på mamma, hon satt och kollade på mig med, så sa jag; Vad är de mamma? Mamma; Det är så hemskt att se dig så trött..
Tyckte jag var lite sött, halv slumrade till igen och vaknade vid 22 igen :P Då tog vi och gick hemåt :)

Natten var har varit bättre faktiskt än på länge, Charlie sov från 21 någonting framtill 02.51, pigg och glad, somnade om vid 03.16. Vaknade igen 03.55 och somnade efter drygt 10 minuter. Vaknade igen vid 06.34 och jag lyckades få henne att somna om, sen vaknade jag själv vid 07.51. HELT okej haha.

Nu sover hon igen sedan 10.20 drygt och jag hade tänkt att hoppa i i ett skumbad och mysa och duscha håret. Katten kommer nog sitta breve mig på en pall som vanligt i badrummet för att hon vill ha sällskap ^^ Söta Anita :D HAHA! Nej.. Dita :) Inte Anita Emil ;)

Helgen är redan knökad med saker att göra :) Från idag till söndag :) kulkul! Nu skall jag dra mig till skummet :D Hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

Publicerad 2010-09-29 15:18:32

hjahaha ja jag TÄNKTE väl att hon inte hette anita. :P haha...

mys o somna sådär. att ni inte sov över. :)

Postat av: jossy

Publicerad 2010-10-01 10:03:38

"mammas bekväma fotölj", FEL! det är MIN bekväma fotölj som jag köpt ;) hihi.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela