Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Äntligen kväll

Publicerad 2011-04-13 20:18:11 i Familjens vardag

Var i Kinna förut, fick mitt ärende fixat, köpte ännu en till body till Charlie, jättesöt! :) Åkte bort till MM, mötte upp pappa och sen kom älskling gåendes och mötte upp oss. Fick handlat någon vecka framåt och helgen nu, härligt!

Nu har vi ätit middag, spagetti och köttfärssås hehe. Charlie la jag vid 19 tiden, sover nog nu, för det är tyst inne hos henne efter hon låg och småpratade därinne och grejjade en stund, älskling har tränat och nu står han i duschen, porrigt ;) hihi! Jag har sökt ett par lägenheter i Göteborg, som vanligt haha och nu väntar jag på att herrn skall bli klar och nu var han visst det eftersom han kom ut och går omkring :p

Strax skall väl han gå och nana efter en lång slitsam dag och jag sitter väl uppe ett tag till tills jag blir pömsig jag med.. Hmm.. Jaa.. Det var väl det ^^, Torsdag imorgon, ett möte kl 14. Och kanske en sväng förbi Ams och skriva in mig om jag inte tar det på fredag då. Annars, inget annat nytt. Så ah.. Får väl avsluta här antar jag.. :)

Ha en god kväll.

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela