Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Bra hittills ;)

Publicerad 2011-04-12 15:42:22 i Familjens vardag

Fått pengar, mera pengar, resekassa och blivit bjuden på lunch ute, nomnom! :) Nu har jag äntligen pengar så jag kan köpa min kära mobil ♥ Micket micket glad Madde! :)

Blev ju tänd på Mellas mobil när jag träffade henne sist och vill nu ha en likadan :P Och denna blir det att köpas snart nu :)


En Samsung Galaxy Ace. Görfin! Ville ju först ha Samsung Galaxy S men den hade inte fått så jäättebra resentioner, när jag läste om den. För de priset var den dyr och hade inte ens blixt/lampa men allt annat, då är det något fel tycker jag ^^ Men denna blir perfekt! ;)

Nej nu skall jag ringa morsan här, jag och Babe kanske skall ut och äta ikväll om mamma kan passa C, om inte det kanske fredag om mamma kan ^^, Hejs! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela