Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Cp sak :s

Publicerad 2011-04-04 12:29:06 i Familjens vardag

Jag och J firar 3 månader idag, haha tackar tackar för alla graulationer till våran "lilla" dag h3h3. ♥
Älskar dig mest Jonathan! :)

Hursomhaveeeeer.
Fredagen var jättelugn, beställde hem pizza efter älsk kom hem som vi mumsade på och Charlie somnade runt halv åtta någongång på kvällen..

En störd sak som händer 01.50 lördagsnatten till söndag:
Nu var första april över eftersom klockan var över 00.00 måste jag tillägga OCH att jag om någon är en av dom nojjigaste personerna med att låsa dörren så fort jag kommer in eller någon annan går..
Nog om det.
Vaknade halvt som halvt där på natten runt 02 tiden att någon knackar på ytterdörren, och när min mamma knackar på brukar hon knacka på ett visst sätt som precis lät som den knackningen jag hörde.. tänkte inte så mycket på det, tills jag hörde någon komma in, stänga dörren och börja gå in mot köket.. -Vafan? tänkte jag, mamma går inte som en jävla potatissäck :S Och ser sen att någon större man i 25 års åldern gick förbi sovrumsdörren! Fick panik och tänkte, FAN CHARLIE! Väckte Jonathan breve tyst och sa: Öjj... hallå?! Det är någon i lägenheten!!! Öjj!! Jonathans respons: Nee.. sluta.. sa han nyvaken och hängde inte alls med. Men kollade mot dörren i sovrummet och såg att mannen gick förbi. DÅ vaknade han och ringde 112 direkt! Pratade ett par minuter med dom och förklarade situationen för dom lite hastigt. Mannen i lägenheten gick in på toan, tände, släkte, gick in i vardagsrummet och ut i köket, tände, släkte och kollade inne hos Charlie, och stängde till igen.. Till slut hör jag hur han närmar sig sovrummet, öppnar dörren och frågar: Ööh! Va är Kobbe? Jonathan svarar: fel lägenhet, finns ingen Kobbe här! Mannen: Ahaaa, hehe aa, förlåt.. så gick han ut ur lägenheten och stängde dörren igen. FYFAN, jag flög upp för att kolla om någonting var stulet eller förflyttat och LÅSTE YTTERDÖRREN direkt! Kollade till Charlie, sov tungt och gott som vanligt. Skönt.. puuh! :o Jonathan pratade precis klart med polisen i mobilen och sa att de inte behövdes skickas ut någon polisbil till oss, eftersom allt var kvar och ingenting mer hände. Antagligen var han otroligt påverkad av alkohol (vilket jag inte tror dock) men av något tyngre som droger.. Skulle leta efter någon kompis, Kobbe då och gick in i fel lägenhet och letade härinne. Han sa ingenting här inne, bara letade och strosa, ville inget illa men vem vet?! Han kunde ha blivit as aggresiv för att vi sa att han inte var där, fel lägenhet och fått spel på oss :s Livrädda båda två var vi efter allting. Jag fick ont i magen och kunde inte somna om på timmar ;( Uhh!!
Jag om någon, brukar verkligen ALLTID låsa dörren, oavsett vad. Men på fredagskvällen där kom mamma sent på besök och gick ut själv, troligen trodde jag att J eller jag hade låst under kvällen, jag har verkligen för mig att jag själv låste dörren, men icke! Och när jag väl GLÖMMER EN ENDA GÅNG ATT LÅSA ytterdörren DÅ jävlar händer något sådant här va. Hur stor odds är det på en skala 1-10!? USCH, nu är jag ännu mer nojjig med att låsa och stänga ordentligt här hemma :o Fyy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela