Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Did and done

Publicerad 2011-04-07 12:50:37 i Familjens vardag

Charlie somnade vid 12, gott. Jag har fått duschat, rakat mig och hållt på nu och tillOCHmed satt i min navelpiercing, fråga mig inte varför, haha kommer nog ta ur den sen när vi skall bada ändå :P Nu är det bara att vänta på att Charlie bananis skall vakna, ta på henne lite kläder, ren blöja och mat i magen så är vi klara för avgång mot buss > simhallen med Linda och Keven :)

Jag som är så jädra kass på att lägga in bilder man tar lite då och då, men NU skall jag skärpa mig här :p Måste bli bättre!

Imorgon blir det en lugn dag, fix och don här hemma, lite dammsugning i all ära och lunch ute med pappa och C. Fredagar brukar vara lite godare mat ute på lunchställen om man jämnför med andra dagar i veckan tycker jag ^^


Charlie för ett par dagar sedan :) På lördag blir min banan 14 stora månader!

Och Charlie när hon var 4 ½ månad, så liten och inte mycket till hår ^,^

På tal om gamla bilder jag kollade igenom.. Jag saknar mitt läpp piercing och min näspiercing :( Funderar starkt på att pierca näsan igen, gillade min ring ju :) Får spara pengar igen till det ^^ Jädra massa sparande hit och dit! :p Skall försöka börja spara till ett PS3 nu efter vi kommer hem ifrån Turkiet resan..

Den 27:e april nu skall resan betalas, YEY! :D Närmar sig med storm steg, igår var det 60 dagar kvar, idag 59 dagar kvar tills vi drar. Dock fick vi reda på, jag och mamma alltså att vårt plan som skulle gått kl 06.00 har bytt tid till 05.40, haha ännu tidigare, både potisivt och negativt :P Kul att komma iväg tidigare men ACK så trött man kommer vara då man måste vara på Landvetter redan 03.30 :P Usch! Men jaja :d

Tror Charlie har vaknat nu.. Tror jag hörde henne lite smått sjunga i sitt LILLA rum, haha. Får ta mig en kik, sen drar vi mot simhallen :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela