Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

:)

Publicerad 2011-04-08 10:41:21 i Graviditeten med nya bebis i magen

Gud vad jag längtar till hösten nu :) Det har ju bara varit mina närmaste vänner och familj som vetat om detta, men Charlie skall ju få ett syskon i höst, vilket är helt jävla underbart! :) Men nu är det sagt så ja :P Är kul att vara gravid igen faktiskt :) Speciellt när jag absolut inte mår illa eller någonting alls nu, när jag väntade Charlie mådde jag illa, var trött och spydde dagligen i 4-5 månader som första alltså, men denna gången har de bara varit två veckor som max, asgött! ;) Rena lyxen! ♥

Tänk att min "lilla" tjej som egentligen inte är så liten nu skall bli storasyster, känns jättekonstigt men samtidigt så jävla underbart och kul! Har ju vetat detta ett bra tag nu också, och bebis i magen har det bra :)


En jättegammal bild från oss i sommras när vi hade varit i Borås en sväng :) Så jävla liten! :')


Charlie inte mer än 2 dagar gammal, på BB. Mammas älsklings fis ♥


Och såhär stor är min tjej nu, 14 månader på lördag. Jisses vad tiden försvinner ! Helt tårögd :') Hihi!

Mamma och pappa älskar dig enormt mycket Charlie,
och bebis i magen ! ♥

Kommentarer

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-04-08 11:23:33

Grattis :)

Postat av: Milliez ★ My truth, My confessions

Publicerad 2011-04-10 07:47:41

Vad roligt! Jätte grattis!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela