Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fyyy /:

Publicerad 2011-04-13 14:42:12 i Familjens vardag

Det är inte kul att må illa. Har mått illa, ont i magen nästan hela dagen.. Inte ens kommit iväg för mitt ärende ännu, har inte ens fått diskat, dammsugit eller fixat någonting.. Jo mig själv. Jag har fått duschat den tiden Charlie sov, riktigt välbehövligt! Dock vet jag en som kommer vara sur på mig när han kommer hem /: Uhh! Min kanelbulle går omkring som en yr höne med hemtelefonen och piper bara haha, sötnos!

Men jag får ta mig i kragen och ta mitt ärende först och främst, sen göra middag och ta itu med mina saker här hemma ikväll om inte imorgon innan jag skall iväg på ett ärende vid 14 tiden här i Skene sjukhus.



Tur att jag har min underbara tjej här hemma som gör dagarna betydligt roligare med sina miner, skratt och underhållning för mig :) Skrev nyss in mig på AMS hemsida och fyllde i så gott jag kunde, tänkte ta mig en sväng förbi ante mig imorgon eller på fredag och skriva in mig där ihopp om ett jobb väääldigt snart. Hoppas hoppas hoppas! Och en lägenhet! Vill jag ha :p

Nog om mig, oss. Nu skall jag försöka få någonting i våra rätt tomma magar, förutom lite chips där haha, och göra mat åt oss :) Sen blir det en promenad en stund och sen vidare till Kinna för mitt ärende, DOCK hittar jag inte mitt sablars kommun busskort? haha, mitt minne blir fan bara sämre och sämre :s Illa nog. Jaja.. Ha en fortsatt bra dag !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela