Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Helgen :)

Publicerad 2011-04-04 12:42:26 i Familjens vardag

Annars på lördagen där när vi vaknat och berättat för mamma, pappa osv om nattens visit gäst så drog jag till Kinna och solade en stund, var på systemet och köpte födelsedagspresent till Beckis, och en vinflaska till mamma och ett par nya strumpor åt Charlie banan från Lindex :) Åkte till MM, mötte C och J som gått dit för att vi skulle handla lite inför helgen osv. Sen gick vi hemåt. Städade, och Charlie fick sovit en bra stund.

Sen vid 17 tiden började jag fixa iordning mig för kvällens bravader då jag skulle iväg till Beckis i Borås på födelsedagsfest :) Strax innan jag skulle dra mig kom Matte, J's kompis som skulle vara här ett tag, busa och äta ihop med Charlie då jag var iväg..

Var en trevlig födelsedagsfest med gott folk, även om jag var nykter, haha :p Tog bussen 00.25 från Borås och åkte hemåt sen, var så jädra trött haha. Somnade nästintill direkt när jag väl kom i säng, breve min älskade ♥

Igår, söndag var de upp och fixa oss, och åkte iväg vid 10 tiden till Kungsmässan med pappa (som körde), C och J. Jonathan skulle klippa sig på kungssalongen innan vi skulle vidare till Vallda och hälsa på syster Annelie med familj. Medans J klippte sig gick jag och C till barnens land eller vad det heter. Lekte i bollhavet och klättrade därinne, dock var allt så nytt för henne så hon var mer intresserad av dom andra äldre barnen därinne som sprang, hoppade omkring :p Killen i kassan flörtade med mig, fråga mig inte varför någon skulle flörta med någon annan som har BARN med sig? Var väl kanske 5-7 år äldre än mig.. Väldigt skumt, men egentligen skulle de kostat 50 kr att leka för en timme där, men han ba: Aa.. 40 kr tack. Jag: 40 kr? Det står 50 :p Killen i kassan: Jo men äsch, 40 spänn är okej, hon är ju så liten :) Var därinne 9 50-55 minuter och gick ut, bytte blöja på C och J var ännu inte klar :p haha. Tills slut kom han, med skitkort hår. haha :p Jaja, så länge han var nöjd så ;)

Packade ihop oss i bilen igen och åkte till Vallda. Hela familjen var hemma, och de bjöds på lunch direkt när vi kom dit, perfekt! ;) Hemma gjorda hamburgare med grönsaker, mums! Sen blev det hemmagjord citronsockerkaka och småkakor till och kaffe. Charlie fick nya leksaker och en massa kläder i storlek 90 och uppåt, perfekt när man har syskonbarn som är äldre då man ärver skitfina kläder och av Annelies kompisars barn! :) Charlie blev ju givetvis populär direkt hos Amanda och Philip ;) Annelies barn dvs Charlies kusiner hehe. Lekte och stojjade på ett bra tag, sen blev kl 15 och vi drog oss hemmåt igen. Charlie och jag somnade därbak i bilen :p Sen handlade vi på MM snabbt och sen hem. Kass kväll då jag hade ont i magen ända sen vi åt hos Annelie och har det ännu, fast inte lika mycket men iallafall, troligen tarmvred eller magkatarr /: Bööhh!

Och nu är det måndag igen, och jag och Jonathan har varit tillsammans i 3 månader! Haha. Minns när vi firade 4 år tillsammans, ett bra tag sedan men vi är nog snart där igen ;) Älskar dig Jonis!

Nåja.. Skall ta och småpilla här hemma, är rätt seg idag. Ser ut som skabbet själv, haha. Och jag hatar min superkassa mobil som är världens segaste någonsin, palla! :( Hej svejs alla ! ;)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela