Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

HELL YEAH!

Publicerad 2011-04-29 17:40:12 i Familjens vardag

Äntligen kom min nya mobil idag, så nu har man den och fifflar med en del ^^ Tack älskling och älsklings föräldrar för min födelsedagspresent! :)

Samsung Galaxy Ace, black.


Annars idag har jag inte gjort så värst mycket, varit hemma hos pappa med Charlie och hälsat på någon timme eller två snabbt, varit och hämtat ut min mobil som sagt ;), pappa hjälpte mig att deklarera så jag får mina pengar i tid, bjudit mamma och pappa på lite fika också :) Charlie somnade för förut så hon vaknade för 10 minuter sen, och nu var jag så lat att jag värmer en pizza i ugnen :p

En annan kul bild som jag bara älskar! HA-HA :D
Tänker på Robbin, min lille bög :P


Charlie är lite smått grinig som vanligt dessa dagar, troligen för lite pollen och att en eller om de är två kindtänder till som träder fram i hennes trut ^^ Så de är inte så konstigt att hon är gnällig ändå :) hehe. Det är ju hennes sätt att visa ditt humör på så eftersom hon inte direkt kan säga: mamma min tand håller på att komma nu, jag har ont, hjälp mig!

Annars är helgen inte alls direkt bestämd alls, skönt :) Jag skall kanske intill Borås imorgon eftermiddag och träffa Carlos en stund annars myshelg med goa familjen. Kanske ett besök på Borås djurpark eller Liseberg om vädret tillåter? ;)

Hursom. Magen hungrar och Charlies också ^^ Oups.. Här luktar de bajs, och de är INTE ifrån mig ;) Charlie måste bytas på! Ha det :p

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela