Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hurra hurra!

Publicerad 2011-04-28 09:24:48 i Familjens vardag

Igår kväll beställde älskling min mobil/köpte den, så förhoppningsvis kommer den tidigast imorgon om inte det, på måndag! Så glaaaaaad :D haha!

Var igår eftermiddag efter jag lagat maten, drog jag och Chollan upp till mamma/momo och systeryster här och spelade lite kubb, sen kom älskling också och spelade, de var kul bara att jag inte var likabra som förr på det ^^ Plus att de blåste en del ute igår också som förstörde de hela ;d haha! Hursom :D

Älskling är på jobbet, jag sitter här, Charlie sitter i sängen och filurar med lite sång och nallen som låter, funderar på att ta fram frukost nu så man kan bara ta upp henne, byta blöja och sätta oss vid frukostbordet vårt :)

Idag blir det ännu mera fix här hemma, mera dammsugning som igår, diskberget här hemma och fixa halva middagen senare till kvällen då Jonathan och Johan kommer hem.. Annars inte mycket alls på schemat idag, rätt gott :) Tar mig och Charlie till Göteborg imorgon en stund för att träffa Robbin också :D Kuwl! Alltid lika skoj att träffa de flummbäret mitt ;p

Nåväl.. Första ultraljudet är klart, min mobil är beställd och köpt. Känns skönt! :)

Ha en go dag!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela