Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Igår blev de en ny vecka :d

Publicerad 2011-04-11 09:01:07 i Familjens vardag

Igår gick jag in i en ny graviditets vecka, fort det går nu. Eftersom man redan har ett barn, så kommer denna gravidteten gå automatiskt snabbare och dock tror jag inte att man kommer uppskatta den på samma sätt som man gjorde med Charlie eftersom hon var första barn. Man hade inga erfarenheter, men det har jag nu och ett barn dessutom, tiden kommer rusa iväg ^^

I fredags drog jag mig intill Göteborg med present i högsta hugg, hoppade av och tog vagnen hem till Robbin. Hemma hos honom var de redan en tjej, Sara. Sen var Umit, Emma och Amelia där, sen efter en stund kom Amanda förbi också, jag och namn, jag är bäst :D
Senare vid halv tio drog vi vidare till krogen, Gretas såklart. Knappt folk men jag skulle fanimig upp och dansa nykter ändå :D haha, både på scen och golv och tom fönstret! Haha ;) Halv ett tog jag bussen hem, trött och håll i magen :( Hemma strax innan 02.00. Gott!

Lördag så grillade vi första gången för i år, annars en rätt icke prat värd lördag, och detsamma med igår, söndag. Gjorde en kreolsk fläskfile gryta med ris, möms! :D Slår alla snabb mats kedjor med häst längder ;)

Vaknade förut vid 06 då jag hörde Charlie men NEJ, jag tänker inte gå upp så tidigt så jag lät henne vara och somnade om, sen vaknade jag vid 08, DÅ var de okej att gå upp, hämtade henne och nu sitter vi ännu i min säng här och myser, busar och leker galet :D Måste iväg sen på ett ärende, men har absolut ingen ork men men, måste göras -.-' TVI på det. Så ha det bra idag! :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela