Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ingen utgång men mys hemma ?

Publicerad 2011-04-11 11:29:18 i Allt och inget

Lite synd att det blir som planerat men får ta det helgen därpå eller något istället då vi kan få barnpassning. Så istället nu på lördag, den 16:e blir det att jag drar hem nåra nära vänner för en bit mat, snack och musik lyssnande och snacka skit ;) Lika kul det! :)

Lite svårt bara när en del av ens vänner bor i Göteborg och längre bort, men deras förlust om dom inte kommer. Vill ju bara bjuda ett par, vill inte ha lägenheten full direkt av folk :p Blir lite för opersonligt om man skall försöka vara social mot exakt allihopa.

Så nu får man försöka leta upp folk som orkar komma hit, om inte de så tar jag mig en hemmakväll med C och J.
Rätt mysigt det också iochförsig ^^,

Ha det ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela