Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Inget Gbg idag men Gbg imorgon :D

Publicerad 2011-04-20 16:34:06 i Familjens vardag

Blev inget Göteborg idag, de blir av imorgon istället eftersom jag är så himla slö nu och mår rätt illa, yrsel osv. Så imorgon blir det träffa Robbin dag :)

Jag har tagit mig disken i köket, tog väl 20-30 minuter eftersom Charlie jävlades med att klättra upp på köksstolarna för att sätta sig på köksbordet HELA tiden :| Lite sur blev man allt eftersom man ville få klart disken som är så rolig :p

Pappa Jonathan kommer med någon av hans föräldrar hem hit idag, eftersom han är i Onsala en sväng och hälsar på dom. Gott dock att de inte varit sådant där kanonväder med dundersol ute idag när jag varit inne för de mesta :p hehe. Nåja.. Får se nu..? Ne har inte missat något. Skall ta mig ett bad ikväll, kan vara skönt och rå om mig själv ett tag, J skall lägga sig tidigt som vanligt, fast tidigare ikväll.. Stackars..

Hade en jobbig dröm inatt..
Drömde om dig, och de var precis som jag föreställt mig om vi skulle ses igen. Usch, vad lite förstörd imorse när jag vaknade och ville inte gå upp.. Fy! Inte kul alls /: Hoppas de var sista gången jag drömde om dig iallafall. Trotsallt, de var längesen vi sågs nu och jag vet inte varför men hjärnan kanske spelar mig ett spratt igenom att jag måste drömma om dig? Sjukt jobbigt och nedrans onödigt ;s

Nu skall jag ta och småfixa mig lite smått här.. Och leka vidare med Charlie, den lilla ork jag har kvar.. Puhh!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-04-21 07:23:21

Men va? :p Vad spelar det för roll vad det är för motor när jag fått en ganska ny bil? :p Jag har ingen aning och vet inte heller, haha.



Skulle du till göteborg idag? tänkte vi kunde setts en stund och gungat med barnen oså? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela