Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

It's FRIDAY! :D

Publicerad 2011-04-15 13:32:29 i Familjens vardag

Ikväll skall jag och älskling gå på bio. YEY! :) Gott med egen tid. Charlie skall vara hos mamma/momo ikväll och sova där tills imorgon bitti. Gott att få en HEL kväll, natt, morgon ensamma. Välbehövligt :) Mys med vuxenkväll ikväll! ♥

Nästa lördag skall Charlie och Jonathan åka till hans föräldrar för J skall fixa med sin bil en del och så, och farmor och farfar till ju träffa Charlie också :) Så jag får min egen tid här hemma med att greja och fixa mig tills jag åker in till Göteborg vid 7-8 tiden på kvällen, möter upp älskling och tar oss egentid ute på krogen tillsammans med kära vänner :) Mys!

Och fredagen därpå, åker J och C till hans föräldrar igen och då får jag en hel fredag själv. Funderar på att träffa någon och ha myskväll med film eller något annat, eller om jag inte är hemma ensam och bara rår om mig själv.. :) Och på lördagen åker jag till J och C och hälsar på och stannar där och hjälper J med bilen, älskar ju att fixa och dona med bilar så detta skall bli kul :) Så bilen blir fin inför sommaren ;) hihi. J har en del att göra med den, ta ut baslådan och fixa om eftersom barnvagn och lite annat måste få plats i bagagutrymmet :p

Hursom :) Nu sover Charlie och jag tänkte sminka mig lite och diska de lilla vi har i köket. Sen när C vaknar blir det dammsuga, äta och ren blöja. Sen får mamma hjälpa till att bära spjälsängen upp till henne så Charlie kan sova i sin egna säng :) Jaja. Längtar till söndag, då blir det Baby och Barn mässan och på måndag blir det att åka till Borås för Unga Föräldrar med Linda och company igen ;) Kul! :)

Nåja.. Ha en fin fredag :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Hanna - mamma till ღNeoღ

Publicerad 2011-04-15 21:26:38

låter som ni har en trevlig kväll och helg framför er! ^^ bor din mamma nära? eftersom ni orkar att bära sängen? :-O



kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela