Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lugnt och skönt!

Publicerad 2011-04-16 20:00:54 i Familjens vardag

Igår var jag och älskling på bio. Såg I am number four, väldigt typiskt tonårsfilm, jag tyckte den var för töntig :p Men den var okej :) Kom hem runt halv ett, och gick till sängs direkt verkligen ^^,

Hämtade Charlie hos mamma/momo förut vid halv 11 tiden, och var kvar en stund för Charlie skulle sova lunch då och jag och J passade på att kolla film på tvn som gick, sen gick vi när C vaknade igen :) Annars har de varit en lugn dag. Hade mitt humörsutbrott förut, haha behövde luft så tog med mig Charlie på en promenad någon timme.. Sen åt vi lite och lekte medans pappa Jonathan tränade när vi kom hem.

Nu sover Charlie sedan 10-15 minuter tillbaka. Gott :)

Skall hoppa in i duschen strax och tvätta håret så jag slipper ta de tidigt imorgon bitti då vi skall gå till bussen kl 09 och vidare mot Baby och Barnmässan med Linda och barnen. Just nu sitter jag här och smsar med systeryster, J sitter i köket och kollar en serie på datorn :p "Mysiga" kvällen haha :D Nejdå. Skall slå på svt 1 nu och kolla på Är du smartare än en 5e klassare :d kul! Ha en go kväll !

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela