Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Perfa va!

Publicerad 2011-04-13 09:50:00 i Familjens vardag

Gårdagen var jättelyckad. Jätteglad för alla presenter jag fick. Fick ju biopresentkort och barnpassning av mamma senare på kvällen då systeryster och mamma svängde förbi oss efter vi hade varit på Mc donalds, haha. YEY vilken födelsedagsmiddag, men jag var sjukt sugen på det och Charlie tyckte de var görskoj att springa runt som en tok och leka i det lilla lekrummet dessutom ^^ Win-Win.

Köpte en ny body till Challe balle igår. En bull body. Haha, den är så ful så den blir söt helt enkelt. Tog bild på henne förut, så lägger in bilder senare på na' ;D

Idag skall jag iväg på ett ärende, de enda idag. Haha. Annars är dagen oplanerad tills vidare. Jo! Åt ju som sagt jävligt onyttigt igår så jag, C och systeryster skall ut och jogga/gå jävligt raskt senare, gott :)

Helgen är sågott som oplanerad. Fredag blir lugnt hemma med älskling, kanske blir bio för min och älsklings del iochförsig om vi hittar någon sevärd film ^^,. Lördag har vi middagsgäster, Rebecka och Johan till sen eftermiddag, kväll. Mys! Och på söndagen hoppas jag att vi kan komma iväg på Baby och barnmässan om vårt sällskap inte längre är sjuka ^^ Annars får jag dra med Jonathan om inte någon annan snäll skäl haha, som är manad.




Söt Fiffin min ♥ Ens kärlek till ens barn går verkligen inte att beskriva i ord eller något annat.
Obeskrivligt. Jag älskar min fina tjej och bebis i magen såklart ^^,

Hursom! :)
Bättre väder idag, de regnar inte. WOHU! :D Jaja. Nu skall vi äta frukost här, hejs :)

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: rebecka

Publicerad 2011-04-15 00:49:02

löördag <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela