Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Riktigt glad :)

Publicerad 2011-04-26 09:07:32 i Familjens vardag

Eftersom vi haft så mycket sol har jag inte velat sitta vid datorn mycket som man kanske gjort innan, och älskling har ju varit långledig så mycket tid har spenderats med honom och Charlie :) Mys! Hursom.

I fredags åkte vi till J's föräldrar i Onsala, var där och myste, dessförinnan stannade vi till i Kungsbacka och kollade runt lite på Kungsmässan, myste sen vidare i Innerstad :) Åt på Karma, världens godaste sallader! MUMSFILIBABBA :D Köpte med oss godis för kvällen och kollade film med hans föräldrar, The kings speech.

I lördags var de uppe med tuppen, äta frukost, gå promenad med Charlie då pappa Jonathan hjälpte sin pappa med att klippa/kratta häcken. Sen fikade vi lite, och Charlie somnade vid 12-13 tiden, då gick jag mig en promenad i slingan där borta och Jonathan började greja med sin bil. Sen när jag kom tillbaka hjälpte jag till att göra bilen fin efter tvätten, snäll jag är ju :D Sen påskmat och sen vila och leka med Charlie ett tag. Sen fick vi bråttom med att fixa oss inför kvällen då jag och J skulle möta upp Robbin i Slottsskogen för lite förfest, och jag köpte mig alkoholfri öl. haha den var faktiskt inte så äcklig som jag trott ;) Riktigt god öl, Carlsberg också ;) haha!
Förfestade där någon timme eller två, sen gick vi hem till Robbin för sista festfixet, och jag drog i dom båda en hel flaska Mintu Black, AHHA :D Jag är grymt elakt. Men shota gjorde dom minsann ;) och hade skoj. och jag :D haha! Sen drog vi till Gretas, jag dansade på igen även om jag var nykter haha. Alla fick ragg, om vi ville ge efter men de gjorde INGEN :p Jag fick en flata, Robbin en bög och Jonathan ett par bögar hahaha. Kuwl <3

I söndags kom vi hem tidigt där på morgonen. Lugn och go morgon, sen vid 13-14 tiden kom fammo Mia hem med Charlie hit, då passade jag och J på att åka med pappa och storhandla en del, härligt och dyrt :p Till kvällen när vi var klara med grillen och skulle sätta oss ute för att käka tittade Matte förbi, satt och snackade ett tag och sen drog han hemåt. Jonathans kompis alltså :p Fixade inför morgondagen och halvkollade en film tillsammans.

Igår, måndag var vi uppe med tuppen IGEN :p och fixade oss och sen vid 09.10 drog vi oss bort till bussen mot Borås för att åka till Borås Djurpark, köpte lejonkort. Älskling tyckte de var likabra eftersom han är ledig ett bra tag längre fram och kommer vilja åka dit igen massa gånger :p Tog en heldag där, riktigt skönt. Inte för brännande varmt, solkräm och goa kläder hade vi på oss. Sen vid 16 tiden drog vi oss ut, köpte en stock snus och lite godis för kvällen. Kollade klart filmen vi båda somnade till i söndagskväll :) Bra film! Trassel. Den där animerade barnfilmen :D Somnade gott igårkväll! :)

Och nu är det tisdag, och vi skall intill Göteborg sen och träffa älskade Mella en stund. Fika och leka med Charlie :) Världens bästa godmor har verkligen Charlie, loves her!

Jaja ;D får avsluta här och skriva om lite annat nu :D hihi. Hejs!

Mamma Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela