Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snigel takt

Publicerad 2011-04-20 10:11:56 i Familjens vardag

Jag är så fruktansvärt seg idag. Allt går superlångsamt. Måste diska och tvätta håret innan jag och C åker intill Göteborg vid 13 tiden och möta upp Robbin (YEY! :D) men orken är bortblåst.. Åhh! Vill in, men orkar inte tvätta håret.. Vill inte, men orkar inte diska! :P Vilka problem man kan ha här i världen va? ^^ Mycket bilder skall försökas tas idag också :)

På lördag blir det en utekväll för mig och älskling. Vetefan vart vi skall förfesta, alltså hos vem men de löser sig som alltid , även om de kanske kan bli i sista sekund haha. Blir iallafall krogen efter förfesten, Gretas ;) Alla som vill får följa med, känns gött att inte jag dricker nu och ändå kan dansa på krogen ändå ^^ då förbränner man som in i helvete, DOCK får jag håll skitlätt istället som jag inte får när man dansar med alkohol i kroppen :p Jaja..

Nu skall jag sätta över lite pengar till ett av mina konton, så jag kan betala resan nästa vecka! :d YEY!

Ha en fin dag.

Mamma Madeleine

Kommentarer

Postat av: Linda- Keven & Chris mamma

Publicerad 2011-04-20 11:17:12

Exakt en sån på bilden. Färgen oså :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela